English

RAKSTI
BRĪVAJAM
FORUMAM
 
 
Saņem ziņas e-pastā
 
 
 
MANAGING PERFORMING ARTS ACROSS EUROPE: II Starptautiskais seminārs par skatītāju piesaisti: mākslas un biznesa attiecības
   
2006. gada 21.-22. aprīlī Jūrmalā, viesnīcā „Majori” notika otrais starptautiskais tālākizglītības seminārs par auditorijas piesaisti. Tas bija turpinājums iepriekšējā gada semināram, bet šoreiz uzmanības centrā bija mākslas un biznesa attiecības. Semināru apmeklēja 29 dalībnieki no Latvijas un 9 dalībnieki no citām valstīm – Francijas, Horvātijas, Lielbritānijas, Slovēnijas, Turcijas, Ukrainas. Viņi bija sadalīti divās interešu grupās: a) Latvijas repertuāra teātru un koncertorganizāciju administratori, kas atbild par mārketingu un auditorijas piesaisti (15 pers.), un b) neatkarīgu teātra, mūzikas un dejas organizāciju un festivālu producenti (16 pers.). Semināru vadīja Filips Spedings (Lielbritānija) un Kirstena Hehmeijere (Hebbel-am-Ufer, Vācija), kā arī, pateicoties KM atbalstam, seminārā ar lekciju un diskusiju piedalījās AS Aizkraukles banka valdes priekšsēdētāja vietnieks un LR KM Mecenātu padomes priekšsēdētāja vietnieks Oļegs Fiļs. Seminārā tika lasītas teorētiskas lekcijas par mākslas un biznesa sadarbības stratēģijām, balstoties ilggadējā organizācijas Arts & Business pieredzē, kā arī Berlīnes teātra Hebbel-am-Ufer praktiskajā darbībā, veikti praktiski uzdevumi, kā arī notika dalībnieku diskusijas. Noslēgumā visi atzina, ka seminārs bijis ļoti vērtīgs un ka noteikti nepieciešams šo tēmu vēl turpināt.
   
Atgriezties
 

Jana Lauversa kompānija

Izrāžu skate. Pavasaris 2013

Homo Novus - raksti un recenzijas
 
 
 
     
 
X
Su Mo Tu We Thu Fr Sa